Κυ04212019

Last update08:46:53 PM

Greek English German Italian Russian
Back Βρίσκεστε εδώ: Home Τα νεα Τα νέα μας Αισιοδοξία για έναρξη πτήσεων των υδροπλάνων στη Μαγνησία

Αισιοδοξία για έναρξη πτήσεων των υδροπλάνων στη Μαγνησία

 Προχωρά ολοταχώς το πλάνο του μητροπολιτικού υδατοδρομίου στην Ελευσίνα  Συγκρατημένη αισιοδοξία διατυπώνεται, 
παρά τις χρονοβόρες διαδικασίες και τις καθυστερήσεις ετών, σχετικά με τον χρόνο έναρξης των πτήσεων των υδροπλάνων στη Μαγνησία, που τοποθετείται εκτός απροόπτου το καλοκαίρι του 2019. Τα υδροπλάνα περιμένουν με αναμμένες μηχανές πέντε και πλέον χρόνια να δοθεί το «πράσινο φως», με την Hellenic Seaplanes να προχωρά ολοταχώς το επενδυτικό σχέδιο του μητροπολιτικού υδατοδρομίου στην Ελευσίνα. Ρεπορτάζ: ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΥΔΡΑΙΟΥ Η λειτουργία του μητροπολιτικού υδατοδρομίου στην Ελευσίνα σηματοδοτεί ουσιαστικά τη λειτουργία του δικτύου υδατοδρομίων στην Ελλάδα, στα οποία συγκαταλέγεται η Μαγνησία. «Τη λειτουργία των υδατοδρομίων έχει σηματοδοτήσει ο νόμος που ψηφίστηκε τον Οκτώβριο, οπότε ήδη βρίσκονται σε φάση αδειοδότησης και κατασκευής πέραν των 80 υδατοδρομίων» ανέφερε στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Hellenic Seaplanes S.A. κ. Νικόλας Χαραλάμπους, σχολιάζοντας τις εξελίξεις. Παράλληλα υπογράμμισε ότι «ενώ είναι έτοιμα τα υδατοδρόμια πρέπει να γίνουν τροποιητικές ενέργειες με βάση το νομοσχέδιο που έχει ψηφιστεί και να λάβουν την αδειοδότηση από το Υπουργείο Μεταφορών». Το υδατοδρόμιο του Βόλου, για παράδειγμα, υπάγεται στη συγκεκριμένη κατηγορία, με τον κ. Χαραλάμπους να επισημαίνει ότι «πρέπει να γίνουν οι απαραίτητες κατασκευαστικές τροποποιήσεις σύμφωνα με τον καινούργιο νόμο για να λάβει την αδειοδότηση». Στα υδατοδρόμια της Σκοπέλου και τις Αλοννήσου έχουν ήδη προβλεφθεί οι τροποποιήσεις και συνεπώς όλα είναι έτοιμα για να ξεκινήσει η κατασκευή τους. Σε ό,τι αφορά στη Σκιάθο η σύνδεση θα γίνει μέσω του αεροδρομίου, δεδομένου ότι τα υδροπλάνα είναι αμφίβια και μπορούν να ταξιδέψουν από υδατοδρόμιο σε αεροδρόμιο και αντιθέτως. Ερωτηθείς σχετικά με τον χρόνο έναρξης των πρώτων πτήσεων, ο κ. Χαραλάμπους ανέφερε ότι αναμένονται εντός του 2019, εντός του Μαΐου εκτός απροόπτου, με πλήρη λειτουργία των υδατοδρομίων το 2020. Οι πρώτες πτήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν από το Ιόνιο και σταδιακά θα επεκταθούν και στις υπόλοιπες περιοχές, συμπεριλαμβανομένης της Μαγνησίας. Για να καταστεί εφικτός ο στόχος, ωστόσο, πρέπει να δοθεί η σχετική έγκριση από την επιτροπή ελέγχου, προκειμένου να πιστοποιήσει ότι το υδατοδρόμιο είναι πλήρες. «Πρέπει να βγει κοινή υπουργική απόφαση για τη σύσταση της επιτροπής που θα ελέγξει το υδατοδρόμιο, η οποία δεν έχει εκδοθεί ακόμη» σημειώνει ο κ. Χαραλάμπους. Στην τελική ευθεία Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Hellenic Seaplanes S.A. κ. Νικόλας Χαραλάμπους δήλωσε παράλληλα ότι: «Αν όλα πάνε καλά από φέτος οι Ελληνες θα μπορούν να πετάνε σχεδόν παντού με υδροπλάνα. Είναι αποδεδειγμένο πως ένα τέτοιο εγχείρημα θα λειτουργήσει ευεργετικά για την άρση της απομόνωσης των απομακρυσμένων νησιωτικών μας περιοχών, τη σύσφιγξη των σχέσεων των τοπικών κοινωνιών με τον κυρίως εθνικό κορμό της χώρας και την εμπορική και κοινωνική ανάπτυξη νησιών και τόπων του ευρύτερου ελληνικού χώρου, που σήμερα δικαιολογημένα αισθάνονται στο περιθώριο». Κλείνοντας ο κ. Χαραλάμπους είπε: «Θέλουμε την Ελλάδα να είναι ανοιχτή σε επενδύσεις με ένα ξεκάθαρο νομικό πλαίσιο και την ύπαρξη των απαραίτητων επενδυτικών κινήτρων, όπως αυτά ισχύουν σε άλλες χώρες, όπως ΗΠΑ, Ηνωμένο Βασίλειο, Καναδά, Αυστραλία, Γερμανία. Η ανάπτυξη ενός πανελλαδικού δικτύου υδατοδρομίων μπορεί να δώσει ώθηση στα τουριστικά επαγγέλματα, να δημιουργήσει νέες θέσεις εργασίας και να στηρίξει την εξυπηρέτηση ασθενών με αεροδιακομιδές, τόσο για τους Ελληνες, όσο και τους τουρίστες που επισκέπτονται την Ελλάδα. Τέλος, το μητροπολιτικό υδατοδρόμιο είναι μια επένδυση ύψους πολλών εκατομμυρίων ευρώ, η οποία εκτιμάται ότι θα συμβάλλει στην αναδιαμόρφωση της περιοχής και θα αναπτυχθούν πολλές νέες θέσεις εργασίας». Ο ίδιος εμφανίζεται, πάντως, αισιόδοξος, καθώς, όπως λέει, «έχουμε μπει στην τελική ευθεία, υπάρχει μια κατεύθυνση και αυτή είναι η Ελλάδα των υδροπλάνων, η Ελλάδα οι Μαλδίβες της Ευρώπης».
 
ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ